Kozmetički tretmani – popusti i akcije
Lepota… toliko iskomercijalizovana reč danas. Reč koja uspeva da prodaje mnogo usluga, proizvoda širom planete. Mi smo jedina bića na svetu koja obraćaju pažnju na lepotu. U poslednjih par desetina godina može se slobodno reći da smo opsednuti njome.
U većini zemalja, žene se trude da budu što je moguće lepše prvenstveno sebi a zatim i svom muškarcu (ili muškarcima uopšte), okolini. Muškarci na lepotu gledaju drugačije. Većina muškaraca će primetiti lepu, negovanu ženu, dok će prilično manji broj njih biti opsednut sopstvenom lepotom (moramo spomenuti da u poslednje 2 decenije sve više je muškaraca koji polako sustižu „lepši pol“ i ozbiljno vreme, trud i novac ulažu u svoju spoljašnju lepotu). S druge strane većina žena ulaže dosta da sačuva i pokaže svoju prelepu spoljašnjost, dok im muška lepota nije primarni faktor, pogotovu kada je odabir partnera u pitanju. Više pridaju važnosti stavu muškarca, jačini karaktera, šarmu, uspešnosti u poslu, statusu u društvu, duhovitosti…